zaynsflicka.blogg.se

Filmhelg!

Kategori: Allmänt

Hej hej. Glömde blogga både i helgen och igår men jag har inte gjort något speciellt så jag ger lite filmrecetioner på de 4 filmerna jag har kollat på i helgen;)

Först var det Julie and Julia. Den var sådär lite för seg. Så den får betyg 2/5

Andra filmen vart georgia rules typ istället för paranormal som jag skrev. Den var jätte bra faktiskt, huvudrollen var Lindsey Lohan. Den rekomenderar jag faktiskt för er som gillar romantiska men även komedi typ hahah. Betyg 5/5

Tredje filmen var Avalon high. En fantast film vilket jag absolut inte gillar i vanliga fall. Men den här var faktiskt bra för det var typ mest i slutet som det var fantasy. Ett plus var även att Gregg Sulkan var med, en kille som jag tycker är jätte söt;p Betyg 4/5

Fjärde filmen var P.S I love you. Jag kollade på ungefär halva i sommras men jag höll på att sommna så jag stängde av. Så jag passade på i helgen att kolla klart när den gick på tv. Filmen är en romantisk film men även lite sorglig. Jag tycker den är ganska seg men den är ändå bra. Betyg 3/5



Sista filmen är catch and realise (?) Älskade den filmen faktiskt det var bara lite saker jag blev lite irriterad på. Men den var både romantisk och sorglig precis som förra. (Båda huvudrollerna har förlorat sina män i den förra och den här) betyg 4,5/5

Just nu sitter jag och kollar på tv har nyss ätit. Tänkte träna typ vid sju ocv sen vid 9 ska jag kolla på Maria och Mindy!:). Pussar

Gregg Sulkan V

Kommentarer


Kommentera inlägget här: